METROPOLITAN Life lanseaza un proiect inedit, care prezinta perspectiva romanilor asupra protectiei in contextul actual, intr-o serie de podcast-uri, impreuna cu Raluca ANTON, Doctor in Psihologie, si consultanti financiari in asigurari de viata, un demers nou pe piata asigurarilor de viata din Romania.
In linie cu misiunea companiei, mereu alaturi de clientii sai pentru a construi impreuna un viitor mai increzator, METROPOLITAN Life a realizat recent un studiu calitativ in 6 orase ale tarii prin care si-a propus sa descopere perspectiva romanilor asupra protectiei in contextul actual, dar si, specific, asupra protectiei financiare in situatii neprevazute.
Rezultatele studiului arata ca romanii asociaza protectia cu siguranta, pacea, sanatatea si sentimentul de apartenenta si sunt tot mai constienti de importanta protectiei financiare, toate evenimentele din ultimii ani facandu-i sa se simta mai responsabili pentru propria viata si pentru viitor. Conform studiului, la nivel individual, pentru romani este important sa existe un echilibru intre viata personala si cea profesionala, respectiv intre sanatatea fizica si cea psihica. Totodata, pentru acestia, familia reprezinta o ancora, un sprijin, dar in acelasi timp o motivatie si o responsabilitate.
Campania "Sa vorbim despre protectie" vine ca raspuns la informatiile din studiu, fiind un demers in care psihologul Dr. Raluca ANTON interpreteaza rezultatele cercetarii, din perspectiva psihologica, si ofera informatii despre ceea ce creeaza sentimentul de siguranta.
Astfel, in primul episod, descoperim asocierea protectiei cu sentimentul de sprijin si apartenenta in comunitate. Tot aici, Dr. Raluca ANTON dezbate, alaturi de consultantii financiari in asigurari de viata, de ce un plan de protectie financiara vine in completarea sprijinului oferit de grupul social din care facem parte. In podcast-urile ce urmeaza, sunt abordate subiecte precum modul in care putem gestiona anxietatea in fata neprevazutului, atat din punct de vedere emotional cat si rational, dar si modul in care se raporteaza la risc diferite tipologii de persoane si cum protectia financiara este piesa cheie care poate echilibra balanta atat pentru oamenii deschisi la risc, cat si pentru cei precauti. Totodata, in episoadele ce urmeaza vom descoperi cine este responsabil pentru protectia fiecaruia dintre noi, dar si cum sa avem grija de sanatatea noastra fizica si emotionala, o tema tot mai accesata pentru multi romani in ultima perioada, astfel incat calitatea vietii sa fie imbunatatita pe termen lung.
"Ideea campaniei Sa vorbim despre protectie a luat nastere din dorinta METROPOLITAN Life de a fi constant aproape de oameni, de a le asculta perspectiva si raspunde nevoilor. Cu acest demers, punem in prim-plan ideea de siguranta si ce simt romanii legat de protectia lor si a celor dragi, din perspectiva psihologica, oferindu-le solutii concrete, utile atat din punct de vedere emotional, cat si rational.", spune Alexandra SAVA, Cluster Head of Marketing METROPOLITAN Life Romania, MetLife HU, BU, UA.
"De cele mai multe ori, atunci cand gandim campanii de comunicare, ne punem in locul consumatorului si incercam sa gandim mesaje cu care s-ar putea identifica. De data aceasta, insa, impreuna cu METROPOLITAN Life, ne-am propus sa cautam insighturile exact in randul oamenilor, dar si sa venim cu un continut valoros care sa raspunda intrebarilor, grijilor sau planurilor lor de viitor. Ne bucuram ca am fost in spatele acestei campanii pentru METROPOLITAN Life, un brand care demonstreaza si de aceasta data ca este cu adevarat alaturi de romani.", afirma Simona SUMAN, MRM, Executive Creative Director, MRM Worldwide Romania.
"Stam de vorba zilnic cu consumatori de diverse produse si servicii si empatizam cu nevoile lor. Ce ne bucura foarte mult din rezultatele studiului pe care l-am realizat impreuna cu METROPOLITAN Life este ca romanii se raporteaza din ce in ce mai sanatos la protectia lor si a familiei lor. Si cand spunem sanatos, ne referim la faptul ca preventia, prin accesarea diferitelor produse si servicii financiare, a devenit un comportament din ce in ce mai intalnit, dinamica in modul in care romanii se raporteaza la aceste solutii schimbandu-se mult in ultimii ani.", afirma Lacramioara LOGHIN, Managing Director, Exact Business Solutions.
Seria de podcast-uri #SaVorbimDespreProtectie va fi promovata in mediul online pe Youtube, Facebook si Linkedin precum si pe landing page-ul campaniei https://www.METROPOLITANlife.ro/sa-vorbim-despre-protectie/ .
Echipele responsabile pentru dezvoltarea si implementarea campaniei sunt:
METROPOLITAN Life:
Alexandra Sava - Cluster Head of Marketing METROPOLITAN Life Romania, MetLife HU, BU, UA
Andreea Matei - Integrated Marketing Senior
MRM Worldwide Romania:
Simona Suman - Executive Creative Director
Ana-Maria Ciobotaru - Group Creative Director
Delia Mija - Group Creative Director
Alina Calfa - Senior Art Director
Cosmina Chelariu - Senior Copywriter
Stefan Georgescu - Senior Strategist
Adrian Hincu - Regional Business Director
Ana-Maria Dumitrescu - Regional Account Director
Alexia Hagiesteanu - Senior Account Executive
Exact Business Solutions:
Lacramioara Loghin - Managing Director
Julien Zidaru - Managing Partner
Ana Maria Sisu - Senior Qualitative Researcher
MetLife, Inc. (NYSE: MET), prin filialele si afiliatii ("MetLife"), este una dintre cele mai importante companii de servicii financiare din lume, oferind asigurari, anuitati, beneficii pentru angajati si gestionarea activelor pentru a-si ajuta clientii individuali si institutionali sa paseasca cu incredere in viitor. Fondata in 1868, MetLife are operatiuni in peste 40 de piete la nivel global si detine pozitii de lider in Statele Unite, Japonia, America Latina, Asia, Europa si Orientul Mijlociu. METROPOLITAN Life are peste 23 ani de activitate pe piata de asigurari de viata. Peste 3 milioane de clienti beneficiaza de asigurari de viata si pensii private obligatorii oferite de METROPOLITAN Life la nivel local.