by Media XPRIMM
XPRIMM TV
CAMPANIE SUSTINUTA DE:
      



Suport Online Contact
UNSAR: 1 din 4 romani sunt mai interesati de asigurarile de viata

30% dintre romani spun ca principalul motiv care i-ar determina sa incheie o polita de asigurare de viata il reprezinta veniturile mai mari, arata cea mai recenta editie a Barometrului UNSAR - IRES privind Perceptia riscului si cultura asigurarilor din Romania. Pe locul secund in acest top se situeaza o mai buna informare despre beneficiile asigurarilor (25%), urmata de o experienta nefericita (18%). De altfel, asigurarile de viata si cele de sanatate se afla in topul politelor de care romanii au fost interesati in 2022. Conform aceluiasi studiu, 1 din 4 romani declara ca evenimentele din ultimul an i-au crescut interesul pentru asigurarile de viata.

Cresterea nivelului de educatie financiara a romanilor este un pilon strategic al activitatii UNSAR. Astfel, in ceea ce priveste gradul de informare cu privire la asigurari, 4 din 10 romani se declara acum a fi bine si foarte bine informati. Internetul reprezinta principala sursa de informare, urmat de televiziune, 60% dintre romani declarand ca folosesc paginile web si platformele de social media pentru a se interesa despre asigurari.

Din dorinta de a fi si mai aproape de romani, in contextul in care nevoia de informatie privind solutiile de protectie financiara ramane in continuare una importanta, UNSAR lanseaza astazi o noua editie a campaniei de educatie financiara #gatapentruVIATA.

"Noua campanie #gatapentruVIATA este dedicata tinerilor intre 18 si 35 de ani si are drept scop o mai buna constientizare a riscurilor la care ne expunem si a beneficiilor pe care le aduc asigurarile de viata, cat si cele de sanatate, in conditiile in care deficitul de protectie din Romania se situeaza la o valoare semnificativa", a declarat Adrian MARIN, Presedinte UNSAR.

Anul acesta, mesajul campaniei - "Bucura-te de bine, protejeaza-te de greu" - este sustinut de vloggerul Marian IONESCU "Mariciu", care s-a alaturat demersului UNSAR, impreuna cu familia lui. Povestea lor poate fi descoperita pe pagina dedicata a acestei campanii, gazduita de platforma Asiguropedia.ro.

"Nu este usor pentru nimeni sa se gandeasca la situatii neprevazute cum ar fi un accident sau o boala care iti afecteaza viata de zi cu zi, cu atat mai mult pentru tineri. Ei sunt insa primii care trebuie sa stie ca, indiferent de varsta pe care o avem, este important sa fim alaturi de cei dragi si sa stim ce solutii avem la indemana pentru a ne proteja financiar", a declarat Alexandru CIUNCAN, Director General al UNSAR.

Barometrul UNSAR - IRES a fost realizat in mai 2022, pe un esantion format din 1.000 respondenti cu varsta intre 18-50 de ani, utilizand metoda CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing), cu o eroare maxima tolerata de ?3,1%, la un nivel de incredere de 95%.

Despre UNSAR

Infiintata in 1994, UNSAR- Uniunea Nationala a Societatilor de Asigurare si Reasigurare din Romania reprezinta 20 de companii de profil. Acestea detin o pondere de aproximativ 90% din piata locala de asigurari. Activitatea UNSAR are drept obiectiv apararea si reprezentarea intereselor asiguratorilor si reasiguratorilor din Romania, participarea la imbunatatirea cadrului legislativ in domeniul asigurarilor, promovarea activitatii de asigurari in Romania si promovarea dezvoltarii cat mai durabile a industriei de profil pe plan intern si international. Din anul 2007, UNSAR este membru cu drepturi depline al federatiei asiguratorilor si reasiguratorilor europeni - Insurance Europe.

Despre IRES

Infiintat in 2009, Institutul Roman pentru Evaluare si Strategie- IRES activeaza pe piata de cercetare din Romania si functioneaza ca un think tank independent, o parte dintre studiile si proiectele pe care le dezvoltam fiind dedicate optimizarii politicilor publice in diferite domenii ale societatii romanesti. "Suntem una dintre cele mai mari companii romanesti de cercetare de piata si oferim solutii integrate pentru clientii nostri - organizatii multinationale, nationale si locale, institutii si organizatii din Romania, dar si din strainatate- care inteleg valoarea cercetarii in evolutia lor pe termen lung. IRES este membru al ESOMAR (European Society for Opinion and Marketing Research) si ne realizam activitatea la cele mai inalte standarde profesionale, respectand practicile internationale in acest domeniu."

TOTUL DESPRE ASIGURARILE DE VIATA

Pe scurt, asigurarile de viata sunt produse financiare oferite de catre companii specializate care ofera, de la caz...

DE CE AM NEVOIE DE O ASIGURARE?

In general companiile de asigurari pun la dispozitia clientilor o multitudine de motive pentru a incheia o polita....

RISCURI ACOPERITE

Principalul risc acoperit de o asigurare de viata este decesul. Cu toate acestea, asigurarile de viata pot...

CE POLITA MI SE POTRIVESTE?

In primul rand trebuie sa decizi daca doresti o asigurare care sa ofere numai protectie (deci fara componenta...

CUM INCHEI O ASIGURARE?

Recomandam parcurgerea urmatorilor pasi: 1. Alegerea unei companii de asigurare sau a unui broker de asigurare...

TIPURI DE PRODUSE

Functie de combinatia de riscuri acoperite si beneficii, exista o larga varietate de produse de asigurare de...

Top stiri Asigurari de Viata