by Media XPRIMM
XPRIMM TV
CAMPANIE SUSTINUTA DE:
      



Suport Online Contact
GROUPAMA: Cererea pentru asigurarile de viata creste, in contextul pandemiei de COVID-19
GROUPAMA Asigurari a inregistrat, in prima jumatate a anului 2020, o crestere de 33% a primelor brute subscrise pe linia de viata, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, confirmand tendintele actuale la nivel mondial.

Potrivit companiei, in contextul pandemiei de COVID-19, romanii au devenit mai atenti la nevoile lor si ale celor apropiati, dovedind, astfel, importanta asigurarilor pentru continuitate, atat pentru persoane fizice, cat si pentru persoane juridice. GROUPAMA Asigurari a introdus si in produsele de asigurare de viata masuri exceptionale de acoperire a riscurilor generate de pandemia de COVID-19, venind, astfel, cu solutii rapide si flexibile pentru clientii sai.

"Inregistram o crestere pe segmentul asigurarilor de viata individuale ca urmare a faptului ca aceasta pandemie a venit cu o lectie foarte importanta pentru noi toti, respectiv constientizarea importantei produselor de asigurare intr-un moment dificil, precum cel pe care il traversam. Decizia noastra de a acoperi riscuri generate de pandemia de COVID-19 a venit din dorinta de a fi alaturi de clientii nostri, intr-un moment in care aveam mare nevoie de fapte. Intreg contextul, insotit de strategia pe care am implementat-o in aceasta perioada, ne-au adus in prima jumatate a anului o crestere a primelor brute subscrise de 33% comparativ cu prima jumatate a anului trecut in cazul asigurarilor mixte de viata. In plus, tot mai multi angajatori prioritizeaza grija fata de angajati si ofera acestora asigurari de sanatate sau de viata, ceea ce determina o tendinta de crestere si pe segmentul asigurarilor de grup", a declarat Calin MATEI (foto), Director General Adjunct, GROUPAMA Asigurari.

Portofoliul GROUPAMA Asigurari in domeniul asigurarilor de viata include, printre altele: Asigurarea mixta de viata, Asigurarea de viata cu economisire pentru copii si Asigurarea de protectie in caz de deces. Conform datelor companiei, in categoria produselor individuale, cea mai accesata polita de asigurare este Asigurarea de protectie in caz de deces, urmata de Asigurarea mixta de viata.

In ultimii ani, o evolutie constanta s-a inregistrat si in cazul Asigurarilor de viata cu economisire pentru copii. Pe langa componenta de asigurare de viata in cazul parintilor si componenta medicala in cazul copilului, asigurarea de viata cu economisire pentru copii le permite parintilor sa economiseasca o suma de bani de care copilul lor va beneficia la finalul contractului. Clientii se orienteza cu precadere catre optiunea Premium, care poate fi incheiata de ambii parinti, spre deosebire de cea Standard, care poate fi incheiata doar de unul dintre acestia. Optiunea Premium prevede ca in cazul unui eveniment nefericit in care unul dintre parinti nu ii va mai fi alaturi copilului, GROUPAMA Asigurari va suporta costurile anuale ale asigurarii, iar copilul va primi suma de bani economisita la finalul contractului. Conform datelor companiei, varsta medie la care un copil primeste acest cadou pentru viitor de la parintii sai este intre 5 si 6 ani, iar durata contractuala este, in medie, de 13-15 ani, pentru o suma medie asigurata de 27.000 lei.

Tendinta de crestere a asigurarilor de viata din ultimii ani se datoreaza nevoii de continuitate a oamenilor si de a-si asigura un viitor financiar decent, indiferent de circumstante. Astfel, si Asigurarea mixta de viata se afla in topul preferintelor clientilor, cu o suma medie contractata de 30.000 lei, pe cand in cazul Asigurarii de protectie in caz de deces, suma medie asigurata fiind de 180.000 lei.

Primele de asigurare sunt, in medie, similare in ceea ce priveste raportul dintre femei si barbati. In cazul politelor individuale, femeile opteaza pentru o prima medie anuala cu aproximativ 10% mai mica decat barbatii, potrivit GROUPAMA Asigurari.

Cei care doresc sa incheie o Asigurare de viata cu economisire pentru copii sau o Asigurare mixta de viata in perioada 1 iunie - 4 septembrie primesc automat un voucher electronic in valoare de 150 de lei. Mai multe detalii pe site-ul GROUPAMA Asigurari.

Conform datelor companiei, varsta medie a celor care incheie o asigurare de viata la GROUPAMA Asigurari este cuprinsa intre 30 si 40 de ani, interesul pentru acest tip de asigurare fiind manifestat in masura mai mare de femei, decat de barbati. Cu precadere, domeniile de activitate ale celor care opteaza pentru o asigurare de viata sunt: vanzari, IT, domeniul farmaceutic si medical, o buna parte dintre ei fiind antreprenori.

In primul trimestru din 2020, GROUPAMA Asigurari ocupa locul 5 in clasamentul asiguratorilor din piata locala, cu o cota de piata de 8,6%, si prime brute subscrise in valoare de 254 milioane de lei - potrivit calculelor facute de XPRIMM Publications in baza datelor transmise de ASF. Vezi AICI ce afaceri au avut cei mai marile companii de asigurari din piata!

TOTUL DESPRE ASIGURARILE DE VIATA

Pe scurt, asigurarile de viata sunt produse financiare oferite de catre companii specializate care ofera, de la caz...

DE CE AM NEVOIE DE O ASIGURARE?

In general companiile de asigurari pun la dispozitia clientilor o multitudine de motive pentru a incheia o polita....

RISCURI ACOPERITE

Principalul risc acoperit de o asigurare de viata este decesul. Cu toate acestea, asigurarile de viata pot...

CE POLITA MI SE POTRIVESTE?

In primul rand trebuie sa decizi daca doresti o asigurare care sa ofere numai protectie (deci fara componenta...

CUM INCHEI O ASIGURARE?

Recomandam parcurgerea urmatorilor pasi: 1. Alegerea unei companii de asigurare sau a unui broker de asigurare...

TIPURI DE PRODUSE

Functie de combinatia de riscuri acoperite si beneficii, exista o larga varietate de produse de asigurare de...

Top stiri Asigurari de Viata