by Media XPRIMM
XPRIMM TV
CAMPANIE SUSTINUTA DE:
      



Suport Online Contact
ALLIANZ-TIRIAC: Asigurarile non-auto si cele de viata si sanatate detin peste 50% din vanzarile totale din T1 2020
La nivelul intregului business, vanzarile ALLIANZ-TIRIAC Asigurari au avansat cu 10% in primul trimestru din 2020 comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut si au depasit 393 milioane de lei.

Cele mai importante contributii la cresterea vanzarilor totale le-au avut segmentele de asigurari de viata, sanatate si proprietati, fapt care a permis continuarea procesului de echilibrare a portofoliului.

"Criza prin care trecem confirma faptul ca strategia noastra de a avea un mix de business echilibrat este una corecta. Portofoliul balansat ne permite sa absorbim mai usor socul generat in economie de noul coronavirus, iar rezultatele excelente din primul trimestru vor contribui la diminuarea impactului care a inceput sa se simta la nivelul vanzarilor noastre in special incepand cu cel de-al doilea trimestru. Nu suntem imuni la aceasta criza, insa suntem pregatiti atat din punct de vedere operational, cat si financiar sa trecem cu bine peste aceste provocari. ALLIANZ-TIRIAC Asigurari continua sa ramana puternic pentru clientii, angajatii si partenerii sai. Echipa noastra este pregatita sa fie alaturi de clienti chiar si in conditii adverse", a declarat Virgil SONCUTEAN, CEO al ALLIANZ-TIRIAC Asigurari.

Vanzarile de asigurari non-auto au crescut cu 16% in primul trimestru din 2020 fata de aceeasi perioada a anului trecut si au ajuns sa reprezinte 44% din primele brute subscrise pe segmentul asigurarilor generale. Vanzarile de asigurari auto au crescut usor.

Primele subscrise din asigurari de viata si sanatate au inregistrat un avans de 31%, respectiv 25%, subliniind eforturile echipei Allianz-Tiriac Asigurari in directia inchiderii deficitului de protectie financiara la nivelul populatiei.

Cumulat, asigurarile non-auto si cele de viata si sanatate, doua linii de business strategice pentru Allianz-Tiriac, reprezentau peste 50% din vanzarile totale la finalul lunii martie 2020.

In primul trimestru din 2020 ALLIANZ-TIRIAC Asigurari a platit clientilor si tertilor pagubiti despagubiri de peste 192 milioane de lei, cu 4,4% mai mult fata de aceeasi perioada din 2019. Incepand cu finalul lunii martie a fost sesizata o reducere a numarului de avizari de dauna, pe segmentele auto. Aceasta evolutie a fost determinata de scaderea frecventei de dauna ca urmare a traficului mai redus, cat si de o posibila amanare a constatarilor in perioada starii de urgenta.

Rata combinata la nivelul intregii companii s-a imbunatatit in primul trimestru din 2020 si s-a situat sub 90%, pe fondul unei discipline riguroase a costurilor operationale, dar si datorita mixului de portofoliu. Acestea au permis un avans de peste 43% al profitului operational fata de primul trimestru din 2019.

"Platile in contul daunelor acoperite de politele noastre au continuat sa creasca, insa ne-am eficientizat in continuare activitatea si am reusit sa obtinem o crestere semnificativa a rezultatului operational. Cu toate acestea, nu putem ignora criza fara precedent prin care trecem si al carei impact este dificil de cuantificat pe termen scurt, mediu sau chiar lung. Ce putem spune cu certitudine este ca robustetea financiara ne ajuta sa navigam cu bine prin contextul dificil de piata si ne permite sa fim pregatiti pentru provocarile cu care ne-am putea confrunta in perioada urmatoare", a explicat Adriana MATACHE, Director General Adjunct al ALLIANZ-TIRIAC Asigurari.

Responsabilitatea si grija pentru oameni, in prim plan

"In aceste momente dificile pentru multi dintre clientii, angajatii si partenerii nostri nu putem vorbi doar despre rezultate, desi ele sunt cele care ne dau incredere ca putem merge mai departe. Pentru ALLIANZ-TIRIAC Asigurari, asumarea responsabilitatii, respectarea promisiunilor si grija pentru oamenii, fie ca sunt clienti, angajati sau parteneri, au fost principalele preocupari in aceasta perioada", au transmis oficialii companiei.

"Echipa ALLIANZ-TIRIAC Asigurari s-a mobilizat rapid, iar din primele momente a actionat pentru a gasi solutii pentru clienti, colegi si comunitati. Din 25 martie am ales sa continuam in siguranta exclusiv in mediul online, asigurand in acelasi timp operationalitatea tuturor serviciilor si asistenta cu care clientii nostri s-au obisnuit", au adaugat acestia.

Compania ofera clientilor un sprijin suplimentar prin oferirea in mod gratuit a serviciilor de telemedicina, in timp ce companiilor si clientilor de retail le ofera flexibilitate, iar impreuna identifica solutii la problemele punctuale. Asiguratorul s-a implicat si in dezvoltarea infrastructurii medicale prin donatii atat la nivel de companie, cat si la nivel individual pentru sustinerea luptei impotriva noului coronavirus. In total ALLIANZ-TIRIAC Asigurari, impreuna cu angajatii, colaboratorii si partenerii sai au donat peste 110.000 de euro pentru achizitionarea de aparate ATI, materiale si echipamente medicale pentru spitalele din Bucuresti si din tara si kit-uri de testare COVID-19 pentru personalul medical.

TOTUL DESPRE ASIGURARILE DE VIATA

Pe scurt, asigurarile de viata sunt produse financiare oferite de catre companii specializate care ofera, de la caz...

DE CE AM NEVOIE DE O ASIGURARE?

In general companiile de asigurari pun la dispozitia clientilor o multitudine de motive pentru a incheia o polita....

RISCURI ACOPERITE

Principalul risc acoperit de o asigurare de viata este decesul. Cu toate acestea, asigurarile de viata pot...

CE POLITA MI SE POTRIVESTE?

In primul rand trebuie sa decizi daca doresti o asigurare care sa ofere numai protectie (deci fara componenta...

CUM INCHEI O ASIGURARE?

Recomandam parcurgerea urmatorilor pasi: 1. Alegerea unei companii de asigurare sau a unui broker de asigurare...

TIPURI DE PRODUSE

Functie de combinatia de riscuri acoperite si beneficii, exista o larga varietate de produse de asigurare de...

Top stiri Asigurari de Viata