by Media XPRIMM
XPRIMM TV
CAMPANIE SUSTINUTA DE:
      



Suport Online Contact
UNIQA: Asigurarile non-auto au ramas principalul motor de crestere
Subscrieri celor doua companii UNIQA au insumat 73,4 milioane de euro, dupa primele noua luni din 2019, conform IFRS. Asigurarile non-auto au ramas principalul motor de crestere, mentinandu-si trendul ascendent, cu o crestere de doua cifre procentuale comparativ cu aceeasi perioada din 2018. In zona asigurarilor de viata, rezultatele pozitive au fost sustinute, in continuare, de cresterea vanzarilor de produse traditionale.

UNIQA Asigurari a raportat in primele noua luni al anului 2019 o crestere de 27% pe segmentul de asigurari non-auto, comparativ cu aceeasi perioada a anului anterior, inregistrand prime brute subscrise in valoare de 24,6 milioane de euro pe aceasta linie de activitate, conform IFRS.

"Pe segmentul auto, strategia companiei a ramas definita de limitarea impactului asigurarilor obligatorii de raspundere civila asupra portofoliului, in timp ce asigurarile facultative de tip CASCO au continuat sa sustina cresterea profitabila a companei in zona clientilor retail", se arata in comunicat.

UNIQA Asigurari de viata a continuat sa isi consolideze activitatea si in trimestrul al treilea din 2019, raportand prime brute subscrise din asigurarile de viata in valoare totala de 13,5 milioane de euro, conform IFRS. Cresterea a fost sustinuta de un avans de 17% in vanzarea produselor traditionale.

Segmentele profitabile ale portofoliului de asigurari au fost principalii contributori la aceste rezultate si au generat o crestere de 6,4% fata de rezultatele obtinute in acelasi interval al anului trecut. Profitul cumulat al celor doua companii se mentine la nivelul de 1,7 milioane de euro, raportat pentru perioada anteriora a anului curent.

"Ne bucuram sa putem spune ca, dupa primele noua luni ale anului, rezultatele UNIQA continua sa fie sustinute de segmentele de asigurari care genereaza o crestere sanatoasa si durabila pentru companie", a declarat Franz WEILER, CEO, UNIQA Asigurari.

"Rezultatele din zona asigurarilor de viata sunt, cu certitudine, un motor de crestere durabila pentru UNIQA in Romania. Odata cu lansarea noului concept de asigurari de viata in luna septembrie, am pasit intr-o noua etapa in evolutia companiei. Este un concept construit pornind de la realitatea si nevoile clientilor si se bucura deja de succes in randul acestora, ceea ce ne ofera increderea ca va avea o contributie importanta la dezvoltarea activitatii companiei si in urmatoarea perioada", a precizat Valentin COROIU, CEO, UNIQA Asigurari de viata.

In trimestrul trei din 2019, UNIQA Asigurari si UNIQA Asigurari de viata au continuat procesul de optimizare a costurilor administrative, companiile incheind primele noua luni cu o scadere de 2,9% fata de aceeasi perioada a anului anterior.

"Optimizarea constanta proceselor si implementarea de solutii digitale, care duc experienta clientilor la urmatorul nivel, sunt prioritati importante in cadrul strategiei noastre de dezvoltare durabila, iar impactul acestora se reflecta in rezultatele inregistrate de UNIQA si in primele noua luni din 2019, prin reducerea nivelului costurilor administrative", a declarat Paul CAZACU, Vicepresedinte - Director General Adjunct - CFO, UNIQA Asigurari.

Brandul UNIQA a lansat noi servicii si solutii pentru a imbunatati experienta clientilor: asistentul digital ANA pentru notificarea si solutionarea rapida a daunelor, UNICASCO - noul produs pentru asigurarea facultativa a autovehiculelor si UNISMART - un nou concept pentru asigurarile de viata.

ANA s-a bucurat de interes ridicat in randul clientilor, platforma online avand, pana in prezent, peste 17.000 de accesari. In perioada iulie - noiembrie 2019, ANA a preluat 5% din dosarele de dauna pentru asigurarile CASCO. Incepand cu luna noiembrie, ANA le ofera clientilor UNIQA asistenta si pentru avizarea si solutionarea daunelor asociate asigurarilor facultative pentru locuinta.

In ceea ce priveste situatia reclamatiilor, potrivit celui mai recent raport publicat de catre Autoritatea de Supraveghere Financiara, in primele noua luni ale anului 2019, UNIQA Asigurari si UNIQA Asigurari de viata au inregistrat un numar total de 261 de reclamatii, in usoara crestere comparativ cu situatia din aceeasi perioada a anului anterior.

UNIQA Insurance Group opereaza pe piata romaneasca din 2008, oferind toate formele de asigurari de bunuri, de raspundere si de persoane. In 2010, UNIQA a inceput operatiunile pe piata asigurarilor de viata, lansand compania UNIQA Asigurari de viata.

TOTUL DESPRE ASIGURARILE DE VIATA

Pe scurt, asigurarile de viata sunt produse financiare oferite de catre companii specializate care ofera, de la caz...

DE CE AM NEVOIE DE O ASIGURARE?

In general companiile de asigurari pun la dispozitia clientilor o multitudine de motive pentru a incheia o polita....

RISCURI ACOPERITE

Principalul risc acoperit de o asigurare de viata este decesul. Cu toate acestea, asigurarile de viata pot...

CE POLITA MI SE POTRIVESTE?

In primul rand trebuie sa decizi daca doresti o asigurare care sa ofere numai protectie (deci fara componenta...

CUM INCHEI O ASIGURARE?

Recomandam parcurgerea urmatorilor pasi: 1. Alegerea unei companii de asigurare sau a unui broker de asigurare...

TIPURI DE PRODUSE

Functie de combinatia de riscuri acoperite si beneficii, exista o larga varietate de produse de asigurare de...

Top stiri Asigurari de Viata