by Media XPRIMM
XPRIMM TV
CAMPANIE SUSTINUTA DE:
      



Suport Online Contact
Afacerile AEGON Romania au crescut cu 24% in prima jumatate din 2019
Compania de asigurari de viata AEGON Romania, parte a grupului financiar international AEGON, a incheiat primul semestru din 2019 cu un volum de 54,9 milioane lei al primelor brute subscrise din activitatea de bancassurance cu partenerii actuali, in crestere cu 24% fata de S1 2018, cand valoarea acestor prime s-a situat la 44,1 milioane lei.

Conform parcursului companiei din primele sase luni din 2019 si a contextului actual al pietei, se asteapta ca, pana la finele anului in curs, valoarea cumulata a primelor brute subscrise sa atinga 100 milioane lei.

Reprezentantii AEGON Romania estimeaza ca piata locala a asigurarilor de viata s-a majorat cu aproximativ 8% in S1 2019, fata de aceeasi perioada a anului trecut, dupa ce in primul trimestru al anului in curs, cresterea raportata de ASF (Autoritatea de Supraveghere Financiara) fusese de 8,75%.

Valoarea plasamentelor in S1 2019 a fost de circa 340,5 milioane lei, mai mare cu 8%, in comparatie cu cele 315,3 milioane lei raportate pentru aceeasi perioada a anului trecut.

Indemnizatiile pentru evenimentele asigurate (daune) au fost de 901.000 lei, comparativ cu nivelul inregistrat in S1 2018, cand s-au platit daune de aproximativ 1,2 milioane lei. Indemnizatiile pentru politele ajunse la finalul perioadei contractuale (beneficiile de maturitate si anuitatile) s-au situat, in prima jumatate a anului, la 3,2 milioane lei, in usoara crestere fata de aceeasi perioada a anului trecut, cand valoarea raportata a fost de 3,09 milioane lei.

"Piata asigurarilor de viata continua sa creasca, dar ritmul este inca lent, romanii fiind in continuare mai interesati sa isi asigure bunurile, decat sanatatea sau viata. Totusi, directia ascendenta a pietei, care se reflecta si in rezultatele pe care le-am avut in primul semestru, ma face sa fiu increzatoare ca vom reusi sa crestem numarul de asigurari care se incheie anual in Romania. Tocmai de aceea, ne implicam in campanii de educatie financiara si de constientizare a beneficiilor reale ale unei asigurari de viata cu economisire", a declarat Sinziana MAIOREANU (foto), CEO al AEGON Romania.

In plus, una dintre principalele preocupari ale AEGON este de a intelege cat mai in profunzime profilul clientilor si motivele pentru care o parte dintre romani nu au ales inca sa incheie o asigurare de viata. Tocmai de aceea, compania a realizat, recent, un studiu in parteneriat cu Universitatea Babes-Bolyai din Cluj-Napoca, pentru a identifica, printre altele, principalele caracteristici psiho-culturale ale romanilor care pot actiona ca bariere sau oportunitati pentru cresterea gradului de penetrare a asigurarilor de viata pe piata autohtona. Studiul s-a desfasurat prin intermediul a 12 focus-grupuri formate in Cluj-Napoca, Iasi si Bucuresti, precum si prin chestionarea online a peste 1.000 de persoane. Rezultatele acestui studiu stau acum la baza deciziilor AEGON de imbunatatire a produselor si a serviciilor pe care le ofera clientilor.

"AEGON traverseaza o perioada buna, care succede unei serii de schimbari benefice si in care ne vom concentra si mai mult pe crestere, pe imbunatatirea produselor pe care le avem si pe dezvoltarea de servicii noi, prin care sa le fim alaturi clientilor nostri. Ne dorim sa-i ajutam in continuare sa-si asigure un viitor financiar solid si, desigur, sa atragem clienti noi. In ceea ce priveste piata locala, o tinta majora pentru AEGON este umanizarea discursului, simplificarea procesului de incheiere a unei asigurari, dar si a procesului de administrare a acesteia", a mai punctat Sinziana MAIOREANU.

AEGON a intrat pe piata din Romania in 2007, prin divizia de pensii private, si in 2008 prin compania de asigurari de viata. In prezent, AEGON Romania are peste 910.000 de clienti si 130 de angajati.

Nota: Rezultatele AEGON Romania nu se regasesc in statisticile oficiale publicate de ASF, deoarece AEGON Romania este sucursala a AEGON Polonia, iar conform legislatiei in vigoare, rezultatele nu sunt in mod explicit prezentate in raport, ci sunt cumulate cu ale celorlalte sucursale active in segmentul asigurarilor de viata.

TOTUL DESPRE ASIGURARILE DE VIATA

Pe scurt, asigurarile de viata sunt produse financiare oferite de catre companii specializate care ofera, de la caz...

DE CE AM NEVOIE DE O ASIGURARE?

In general companiile de asigurari pun la dispozitia clientilor o multitudine de motive pentru a incheia o polita....

RISCURI ACOPERITE

Principalul risc acoperit de o asigurare de viata este decesul. Cu toate acestea, asigurarile de viata pot...

CE POLITA MI SE POTRIVESTE?

In primul rand trebuie sa decizi daca doresti o asigurare care sa ofere numai protectie (deci fara componenta...

CUM INCHEI O ASIGURARE?

Recomandam parcurgerea urmatorilor pasi: 1. Alegerea unei companii de asigurare sau a unui broker de asigurare...

TIPURI DE PRODUSE

Functie de combinatia de riscuri acoperite si beneficii, exista o larga varietate de produse de asigurare de...

Top stiri Asigurari de Viata