by Media XPRIMM
XPRIMM TV
CAMPANIE SUSTINUTA DE:
      



Suport Online Contact
Ce companie de asigurare are cei mai multi fani pe Facebook?
Publicatiile XPRIMM au desfasurat, timp de o luna, o cercetare in cadrul careia a fost analizata activitatea din social media a asiguratorilor de pe piata romaneasca pe trei retele sociale. Daca, in articolele anterioare, am aflat care este asiguratorul cu cei mai multi abonati pe YouTube, respectiv cine conduce in topul paginilor de companie de pe LinkedIN, astazi ne orientam catre situatia de pe cea mai populara retea sociala din tara noastra: Facebook.

La inceputul anului 2019, conform datelor disponibile in mediul online, citate de manafu.ro si de zelist.ro, numarul utilizatorilor din Romania ai Facebook -- ajunsese la 9,8 milioane, potential reach-ul fiind considerat, insa, mai mare, de pana la 11 milioane.

Care este asiguratorul cu cei mai multi fani pe Facebook?

Din cele 28 de companii de asigurare care activeaza in Romania, incluse in analiza, 16 au o pagina locala de Facebook, iar una dintre ele opteaza pentru utilizarea unei pagini internationale. Astfel, EUROLIFE ERB Asigurari de Viata si EUROLIFE ERB Asigurari Generale, respectiv UNIQA Asigurari de Viata si UNIQA Asigurari au cate o pagina comuna de Facebook pentru ambele companii. NN Asigurari utilizeaza pagina internationala a grupului pentru a-si sustine prezenta in Romania - astfel, desi aceasta include continut in limba romana pentru vizitatorii din tara noastra, nu a fost inclusa in comparatia numarului de fani, pentru ca aceasta statistica este una internationala.

Nu in ultimul rand, pentru noua dintre acestea (ASIMED, BRD Asigurari de Viata, CITY Insurance, ERGO Asigurari si ERGO Asigurari de Viata, EximAsig Romania, GERMAN ROMANIAN ASSURANCE si ONIX Asigurari), nu a putut fi gasita o pagina de Facebook prin cautari pe site-ul companiilor sau direct pe reteaua sociala.

Cu exceptia ABC Asigurari, toate celelalte companii de asigurare cu pagina de Facebook trimit catre aceasta de pe homepage-ul propriului site, fie printr-un icon (15 dintre ele), fie prin icon si caseta speciala (ALLIANZ-TIRIAC Asigurari).

Cu peste 101.300 de fani*, OMNIASIG VIG este compania de asigurare cu cei mai multi fani pe Facebook, aceasta fiind urmata, la distanta semnificativa, in top 5, de GROUPAMA Asigurari (58.000 de fani), ALLIANZ-TIRIAC Asigurari (36.400 de fani), ASIROM VIG (26.500 de fani) si UNIQA Asigurari (24.500 de fani).



Numarul de fani de pe paginile de Facebook este, in general, fluctuant, majoritatea companiilor inregistrand usoare cresteri, respectiv usoare scaderi sau stagnari pe parcursul lunii in care s-a desfasurat analiza. Doar 6 companii au inregistrat cresteri constante, de la o saptamana la alta, in intreaga perioada: ALLIANZ-TIRIAC Asigurari, EUROLIFE ERB, GRAWE Romania, PAID Romania, SIGNAL IDUNA si UNIQA Asigurari. De asemenea, OMNIASIG VIG s-a mentinut constant pe un trend descrescator.

La finalul lunii analizate, paginile cu cele mai semnificative cresteri** ale numarului de fani au fost UNIQA Asigurari (+494), EUROLIFE ERB (+276) si GARANTA Asigurari (+110). Doua pagini au inregistrat scaderi la finalul perioadei analizate, comparativ cu inceputul acesteia: OMNIASIG VIG (-148), respectiv ASIROM VIG (-6).



Cat de des posteaza asiguratorii pe Facebook?

In ceea ce priveste activitatea desfasurata pe Facebook, in ansamblu, la nivelul paginilor asiguratorilor se remarca o medie de 3 postari pe saptamana, majoritatea optand pentru minim 2 si maxim 6.

In luna analizata, GROUPAMA Asigurari a publicat cele mai multe postari, in numar de 15, urmata de Gothaer Asigurari Reasigurari si NN Asigurari (cate 14 postari in total), respectiv GARANTA Asigurari si PAID Romania (cate 13 postari) si ALLIANZ-TIRIAC, GENERALI Asigurari si UNIQA Asigurari (cate 12 postari).

La polul opus s-a situat OMNIASIG VIG (4 postari in total in perioada analizata). De asemenea, paginile ABC Asigurari de Viata si ASITO KAPITAL, respectiv BCR Asigurari de Viata nu sunt actualizate din anul 2015, respectiv 2017, si nu au activitate pe aceasta retea sociala.

Ca mentiune speciala, pagina Asiguropedia.ro, administrata de UNSAR - Uniunea Nationala a Societatilor de Asigurare si Reasigurare din Romania are o medie de 2 pana la 4 postari pe saptamana si peste 9.700 de fani.



Articolul integral pe aceasta tema poate fi citit in numarul de mai al revistei PRIMM - Asigurari&Pensii. Revista in varianta electronica poate fi descarcata de aici.

Nota: Cercetarea a fost una de tip empiric, realizata de editorii XPRIMM Publications pe baza unor informatii disponibile online. Conturile utilizate in analiza au fost identificate fie prin link-urile de pe paginile oficiale ale companiilor, fie pe baza unor cautari pe site-urile de social media mentionate in analiza. In cazul in care anumite conturi de social media au fost identificate in mod eronat drept conturile oficiale, va rugam sa ne transmiteti o semnalare pe adresa redactie@mxp.ro. Cercetarea s-a desfasurat in perioada 20 martie - 17 aprilie 2019.

* Ultima actualizare a datelor a fost realizata la data de 17 aprilie 2019.

** La finalul perioadei analizate comparativ cu cifrele masurate la inceputul perioadei analizate.

TOTUL DESPRE ASIGURARILE DE VIATA

Pe scurt, asigurarile de viata sunt produse financiare oferite de catre companii specializate care ofera, de la caz...

DE CE AM NEVOIE DE O ASIGURARE?

In general companiile de asigurari pun la dispozitia clientilor o multitudine de motive pentru a incheia o polita....

RISCURI ACOPERITE

Principalul risc acoperit de o asigurare de viata este decesul. Cu toate acestea, asigurarile de viata pot...

CE POLITA MI SE POTRIVESTE?

In primul rand trebuie sa decizi daca doresti o asigurare care sa ofere numai protectie (deci fara componenta...

CUM INCHEI O ASIGURARE?

Recomandam parcurgerea urmatorilor pasi: 1. Alegerea unei companii de asigurare sau a unui broker de asigurare...

TIPURI DE PRODUSE

Functie de combinatia de riscuri acoperite si beneficii, exista o larga varietate de produse de asigurare de...

Top stiri Asigurari de Viata