by Media XPRIMM
XPRIMM TV
CAMPANIE SUSTINUTA DE:
      



Suport Online Contact
Topul celor mai vizibile branduri de asigurari pe Facebook si in online in luna mai 2018
GROUPAMA Asigurari, NN Asigurari de Viata si METROPOLITAN Life ocupa primele trei pozitii in "Topul asiguratorilor de pe Facebook" in luna mai a acestui an, arata clasamentul lunar al celor mai vizibile branduri din industria asigurarilor, citat de portalul IQads.

Comparativ cu luna aprilie, GROUPAMA Asigurari a urcat o pozitie, inregistrand aproape 11.300 de interactiuni in luna mai, in timp ce NN Asigurari a coborat o pozitie ocupand locul al doilea cu peste 7.500 de interactiuni. METROPOLITAN Life a revenit pe locul trei, cu peste 5.700 de interactiuni in luna mai, dupa ce luna anterioara ajunsese pe pozitia a sasea in clasament.

Locul patru a fost ocupat de ASIROM, cu peste 4.800 de interactiuni, dupa ce in aprilie era pe pocul 10 in clasament, iar pe locul al cincilea s-a aflat, in mai, OTTO Broker, cu aproape 4.500 de interactiuni, urcand o pozitie fata de luna anterioara.



Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks. Topul acopera brandurile prezente in online in 27 de categorii.

Topul este realizat din punctul de vedere al activitatii fanilor din aceasta retea de socializare. Astfel, conform ZeList, "Facebook top players" reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie. Aici pot fi regasiti patru indicatori: Fans, Posts, Interactions si Share of Voice -calculat din suma tuturor paginilor din baza de date pentru categorie, nu doar din cele afisate.

In ceea ce priveste "vizibilitatea online" a asigurarilor in ansamblu, raportul indica faptul ca aceasta categorie a inregistrat, in mai 2018, un total de 2.187 de aparitii (in crestere cu 3,3%), impartite intre presa online (1.655 de aparitii, +2% fata de luna precedenta), bloguri si forumuri (128 aparitii, +16,4%) si retele sociale (404 de aparitii, +4,9%).



In topul expresiilor din asigurari (indicator definit drept defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categoria "asigurari" a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari pentru fiecare brand in parte), in mai 2018, METROPOLITAN Life a ocupat primul loc, cu 312 de aparitii in 131 de surse si un viewership de 436.881.

OMNIASIG VIG a ocupat primul loc, cu 310 de aparitii in 171 de surse si un viewership de 485.456. Topul este completat cu OMNIASIG VIG, ASIROM VIG, ALLIANZ-TIRIAC Asigurari si BCR Asigurari de Viata VIG, conform IQads.



TOTUL DESPRE ASIGURARILE DE VIATA

Pe scurt, asigurarile de viata sunt produse financiare oferite de catre companii specializate care ofera, de la caz...

DE CE AM NEVOIE DE O ASIGURARE?

In general companiile de asigurari pun la dispozitia clientilor o multitudine de motive pentru a incheia o polita....

RISCURI ACOPERITE

Principalul risc acoperit de o asigurare de viata este decesul. Cu toate acestea, asigurarile de viata pot...

CE POLITA MI SE POTRIVESTE?

In primul rand trebuie sa decizi daca doresti o asigurare care sa ofere numai protectie (deci fara componenta...

CUM INCHEI O ASIGURARE?

Recomandam parcurgerea urmatorilor pasi: 1. Alegerea unei companii de asigurare sau a unui broker de asigurare...

TIPURI DE PRODUSE

Functie de combinatia de riscuri acoperite si beneficii, exista o larga varietate de produse de asigurare de...

Top stiri Asigurari de Viata