by Media XPRIMM
XPRIMM TV
CAMPANIE SUSTINUTA DE:
      



Suport Online Contact
Romania ramane o piata-cheie pentru VIG
Romania este o piata-cheie pentru VIG, grupul austriac luandu-si angajamentul de a fi un investitor pe termen lung pe piata locala de asigurari, au declarat, luni - 4 decembrie a.c., reprezentantii VIENNA Insurance Group, intr-o conferinta de presa.

Conform acestora, VIG doreste sa creasca, in Romania, atat organic, cat si prin achizitii, insa in prezent nu este in nicio negociere. Totodata, grupul analizeaza oportunitatea de a deveni actionar al PAID - Pool-ul de Asigurare Impotriva Dezastrelor Naturale.

"Este necesara imbunatatirea nivelului de educatie financiara pentru a asigura dezvoltarea pietei. Asigurarile sunt percepute ca fiind un cost, nu ca o nvestitie pentru protejarea celor asigurati in cazul unui eveniment neasteptat. O solutie pentru reducerea ponderii segmentului auto este deductibilitatea fiscala pentru asigurari de viata pentru a sprijini importanta tot mai mare a protectiei la risc", a declarat Elisabeth STADLER, CEO-ul si Presedintele Consiliului Director al VIENNA Insurance Group (VIG).

Ea a adaugat ca, totusi, este important sa avem o piata RCA functionala si sustenabila.

VIG deține in Romania companiile de asigurari ASIROM, OMNIASIG si BCR Asigurari de Viața, iar in primul semestru din 2017 avea o cota de piata cumulata de 23,4%. Astfel, OMNIASIG avea o cota de 10,2%, ASIROM - 9,3% si BCR Life - 3,9%.

In primele noua luni din 2017, valoarea primelor brute subscrise de VIG in Romania a scazut cu 4,7%, pana la 373,4 milioane de euro, in timp ce profitul brut (inainte de impozitare) a fost de 8,9 milioane de euro, in crestere cu 39% fata de perioada similara a anului trecut (6,4 milioane euro).

In prezent, VIENNA Insurance Group desfasoara programul de management "Agenda 2020", care se refera la optimizarea modelului de business, organizare si cooperare, dar si asigurarea viabilitatii in viitor. "In acest sens, principalele noastre preocupari sunt schimbarile in stilul de viata si impactul schimbarilor economice si demografice asupra asigurarilor: digitalizare, asistenta, intensificarea liniilor de business (sanatate, bancassurance, reasigurari) si asigurarile viitorului", a explicat Judit HAVASI, Membru in Consiliul Director al VIENNA Insurance Group.

In cadrul a cestui program, VIG a infiintat o noua companie de servicii de asistenta in Romania, ca parte a politicii grupului de a detine propriile firme de asistenta la nivelul tarilor in care este prezent pe piata asigurarilor.

Conform declaratiilor lui Judit HAVASI, VIG vizeaza extinderea serviciilor de asistenta pentru a completa cu valoare adaugata serviciile de baza de acoperire a riscului. Iar pentru anul viitor doreste sa extinda serviciul de asistenta in tarile ECE.

In ceea ce priveste digitalizarea, "Generatia Y va ajunge sa reprezinte in curand aproape 50% dintre clientii nostri", a aratat Judit HAVASI, precizand ca acestia u o preferinta ridicata pentru mediul online.

In privinta asigurarii viabilitatii in viitor, VIG intentioneaza sa intensifice activitatile din Romania in urmatoarele sectoare:

1. Asistenta
O noua companie VIG, "Global Assistance Service SRL", a fost infiintata in Romania. Se afla in faza initiala de dezvoltare (implementarea tehnica) pana in T3 2018.

2. Digitalizare si inovatie
- OMNIASIG: noul portal de vanzari a devenit operational in iunie, platforma e-learning OMNISana va sustine vanzarile.
- ASIROM: implementarea unui nou sistem informatic pentru asigurari - va asigura un flux operational mai eficient si transparent.

3. Asigurari de sanatate
- ASIROM: dezvoltarea pietei si plan de comunicare pentru a creste interesul publicului pentru asigurari de sanatate.
- OMNIASIG: dezvoltarea unei echipe dedicate de vanzari si subscriere pe asigurari de sanatate, optimizarea portofoliului de produse.
- BCR: utilizarea deductibilitatii fiscale ca principalul pilon de sustinere a vanzarilor de asigurari de sanatate, adaptarea portofoliului de produse.

4. Extinderea businessului de bancassurance
- BCR: proiect de consultanta digitala - transformare digitala pentru a sprijini si simplifica procesele de vanzari si operationale impreuna cu BCR.
- OMNIASIG: e-GO (program de car sharing) - derulat impreuna cu BCR/BCR Leasing.

[galerie|Conferinta-presa-VIG]

TOTUL DESPRE ASIGURARILE DE VIATA

Pe scurt, asigurarile de viata sunt produse financiare oferite de catre companii specializate care ofera, de la caz...

DE CE AM NEVOIE DE O ASIGURARE?

In general companiile de asigurari pun la dispozitia clientilor o multitudine de motive pentru a incheia o polita....

RISCURI ACOPERITE

Principalul risc acoperit de o asigurare de viata este decesul. Cu toate acestea, asigurarile de viata pot...

CE POLITA MI SE POTRIVESTE?

In primul rand trebuie sa decizi daca doresti o asigurare care sa ofere numai protectie (deci fara componenta...

CUM INCHEI O ASIGURARE?

Recomandam parcurgerea urmatorilor pasi: 1. Alegerea unei companii de asigurare sau a unui broker de asigurare...

TIPURI DE PRODUSE

Functie de combinatia de riscuri acoperite si beneficii, exista o larga varietate de produse de asigurare de...

Top stiri Asigurari de Viata